ZWROT / WYMIANA / REKLAMACJA

1 Wydrukuj formularz Zaloguj się na swoje konto, przejdź do zakładki 'zwroty towarów',
wygeneruj dokumenty zwrotu wraz z etykietami adresowymi, a następnie wydrukuj je.
Uzupełniony formularz zwrotu spakuj wraz z biżuterią.

Jeśli nie zakładałaś/eś konta w naszym sklepie
lub z jakiegoś powodu nie posiadasz formularza zwrotu,
możesz pobrać wzór formularza zwrotu tutaj

Bardzo proszę o staranne zapakowanie i zabezpieczenie biżuterii przed zniszczeniem.
Pamiętaj, że zwracana biżuteria powinna być w stanie nienaruszonym, z kompletem oryginalnych metek.
2 Wyślij paczkę Formularz zwrotu wraz z zapakowaną biżuterią wyślij na adres:
Filigree.pl Justyna Musialak
Południowa 96
42-256 Turów

Zwracając produkt poprzez dostępny po zalogowaniu w panelu sklepu generator zwrotów otrzymasz kod zwrotu poprzez Paczkomaty InPost. Wydrukowane etykiety wraz z zapakowaną biżuterią i formularzem wystarczy nadać w dowolnym paczkomacie w Polsce.
Zwrot nadany za pomocą usługi Szybki Zwrot obciąży Cię opłatą zgodną z aktualnym cennikiem InPost. Nie zwracam kosztów przesyłki wysłanej innym przewoźnikiem, nie biorę również odpowiedzialności za przesyłki wysłane w inny sposób lub na nieprawidłowy adres.
3 Zwrot pieniędzy Otrzymasz zwrot pieniędzy do 14 dni od otrzymania przeze mnie zwrotu.

Otrzymasz ode mnie powiadomienie e-mail w momencie wysłania środków na Twoje konto.
1 Dokonaj zwrotu biżuterii Wymiana produktu polega na zwrocie zakupionej biżuterii (odstąpienia od umowy) oraz dokonaniu nowego, niezależnego zamówienia.

Aby dokonać zwrotu postępuj zgodnie z wyżej opisaną procedurą.
2 Złóż nowe zamówienie Nowe zamówienie możesz złożyć nawet w tym samym dniu, w którym dokonałaś/eś zwrotu.
Możesz również poczekać na zwrot środków na podane konto bankowe lub na saldo. 
3 Otrzymaj nowy produkt
W nowym zamówieniu możesz wybrać dowolny model i rozmiar swojej biżuterii. 
1 Wydrukuj formularz Wydrukuj formularz Uzupełniony formularz reklamacji dołącz do przesyłki z reklamowaną biżuterią. W przygotowanym formularzu wskaż powód reklamacji oraz podaj swoje dane.

Wzór formularza reklamacji możesz pobrać tutaj.

Bardzo proszę o staranne zapakowanie i zabezpieczenie biżuterii przed zniszczeniem.

2 Wyślij paczkę Formularz reklamacji wraz z reklamowaną biżuterią wyślij na adres:
Filigree.pl Justyna Iwińska
Południowa 96
42-256 Turów
3 Zwrot pieniędzy Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji zwrot pieniędzy otrzymasz w ciągu 14 dni od daty otrzymania przeze mnie reklamowanego produktu.

Otrzymasz ode mnie powiadomienie e-mail w momencie wysłania środków na Twoje konto.

 

Zaufane Opinie IdoSell
4.89 / 5.00 156 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2023-01-04
Zamówienie przebiegło sprawnie. Biżuteria warta zakupu. Piękna.
2022-08-23
Jeszcze nigdy nie spotkałam się z tak miłą i profesjonalną obsługą. Polecam sklep z ręką na sercu,
pixel