ZWROT / WYMIANA / REKLAMACJA

1 Wydrukuj formularz Zaloguj się na swoje konto, przejdź do zakładki 'zwroty towarów',
wygeneruj dokumenty zwrotu wraz z etykietami adresowymi, a następnie wydrukuj je.
Uzupełniony formularz zwrotu spakuj wraz z biżuterią.

Jeśli nie zakładałaś/eś konta w naszym sklepie
lub z jakiegoś powodu nie posiadasz formularza zwrotu,
możesz pobrać wzór formularza zwrotu tutaj

Bardzo proszę o staranne zapakowanie i zabezpieczenie biżuterii przed zniszczeniem.
Pamiętaj, że zwracana biżuteria powinna być w stanie nienaruszonym, z kompletem oryginalnych metek.
2 Wyślij paczkę Formularz zwrotu wraz z zapakowaną biżuterią wyślij na adres:
Filigree.pl Justyna Iwińska
Płochocińska 101H/20
03-044 Warszawa

Zwracając produkt poprzez dostępny po zalogowaniu w panelu sklepu generator zwrotów i etykiet wysyłka Twojego zwrotu jest zupełnie darmowa. Wydrukowane etykiety wraz z zapakowaną biżuterią i formularzem wystarczy nadać w dowolnym paczkomacie w Polsce.
Pamiętaj, że udostępniam darmowy zwrot poprzez InPost. Nie zwracam kosztów przesyłki wysłanej innym przewoźnikiem, nie biorę również odpowiedzialności za przesyłki wysłane w inny sposób lub na nieprawidłowy adres.
3 Zwrot pieniędzy Otrzymasz zwrot pieniędzy do 14 dni od otrzymania przeze mnie zwrotu.
Zwroty w sklepie Filigree.pl są całkowicie darmowe, otrzymujesz więc zwrot pełnej kwoty!

Otrzymasz ode mnie powiadomienie e-mail w momencie wysłania środków na Twoje konto.
1 Dokonaj zwrotu biżuterii Wymiana produktu polega na zwrocie zakupionej biżuterii (odstąpienia od umowy) oraz dokonaniu nowego, niezależnego zamówienia.

Aby dokonać zwrotu postępuj zgodnie z wyżej opisaną procedurą.
2 Złóż nowe zamówienie Nowe zamówienie możesz złożyć nawet w tym samym dniu, w którym dokonałaś/eś zwrotu.
Możesz również poczekać na zwrot środków na podane konto bankowe lub na saldo. 
3 Otrzymaj nowy produkt
W nowym zamówieniu możesz wybrać dowolny model i rozmiar swojej biżuterii. 
1 Wydrukuj formularz Wydrukuj formularz Uzupełniony formularz reklamacji dołącz do przesyłki z reklamowaną biżuterią. W przygotowanym formularzu wskaż powód reklamacji oraz podaj swoje dane.

Wzór formularza reklamacji możesz pobrać tutaj.

Bardzo proszę o staranne zapakowanie i zabezpieczenie biżuterii przed zniszczeniem.

2 Wyślij paczkę Formularz reklamacji wraz z reklamowaną biżuterią wyślij na adres:
Filigree.pl Justyna Iwińska
Płochocińska 101H/20
03-044 Warszawa
3 Zwrot pieniędzy Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji zwrot pieniędzy otrzymasz w ciągu 14 dni od daty otrzymania przeze mnie reklamowanego produktu.

Otrzymasz ode mnie powiadomienie e-mail w momencie wysłania środków na Twoje konto.

 

This page uses cookie files to provide its services in accordance to Cookies Usage Policy. You can determine conditions of storing or access to cookie files in your web browser.
Close
pixel