ZWROT / WYMIANA / REKLAMACJA

1 Wydrukuj formularz Zaloguj się na swoje konto, przejdź do zakładki 'zwroty towarów',dodaj zwrot, wygeneruj dokumenty zwrotu wraz z etykietami adresowymi, a następnie wydrukuj je. Uzupełniony formularz zwrotu spakuj wraz z biżuterią.

Jeśli nie zakładałaś/eś konta w naszym sklepie
lub z jakiegoś powodu nie posiadasz formularza zwrotu, możesz po prostu odesłać biżuterię na nasz adres.
Bardzo proszę o staranne zapakowanie i zabezpieczenie produktów przed zniszczeniem.
Pamiętaj, że zwracana biżuteria powinna być w stanie nienaruszonym, z kompletem oryginalnych metek.
2 Wyślij paczkę Formularz zwrotu wraz z zapakowaną biżuterią nadaj zgodnie z instrukcją lub wyślij na adres:
Filigree.pl Justyna Iwińska
Południowa 96
42-256 Turów

Zwracając produkt poprzez dostępny po zalogowaniu w panelu sklepu generator zwrotów wysyłka Twojego zwrotu kosztuje jedynie 9 zł brutto i zostanie odliczona od kwoty zwrotu.
Nie zwracamy kosztów przesyłki wysłanej innym przewoźnikiem, nie bierzemy również odpowiedzialności za przesyłki wysłane w inny sposób lub na nieprawidłowy adres.

3 Zwrot pieniędzy Otrzymasz zwrot pieniędzy do 14 dni od otrzymania przez nas zwrotu.
1 Dokonaj zwrotu biżuterii Wymiana produktu polega na zwrocie zakupionej biżuterii (odstąpienia od umowy) oraz dokonaniu nowego, niezależnego zamówienia.

Aby dokonać zwrotu postępuj zgodnie z wyżej opisaną procedurą.
2 Złóż nowe zamówienie Nowe zamówienie możesz złożyć nawet w tym samym dniu, w którym dokonałaś/eś zwrotu.
Możesz również poczekać na zwrot środków na podane konto bankowe lub na saldo. 
3 Otrzymaj nowy produkt
W nowym zamówieniu możesz wybrać dowolny model i rozmiar swojej biżuterii. 
1 Wydrukuj formularz Wydrukuj formularz Uzupełniony formularz reklamacji dołącz do przesyłki z reklamowaną biżuterią. W przygotowanym formularzu wskaż powód reklamacji oraz podaj swoje dane.

Wzór formularza reklamacji możesz pobrać tutaj.

Bardzo proszę o staranne zapakowanie i zabezpieczenie biżuterii przed zniszczeniem.

2 Wyślij paczkę Formularz reklamacji wraz z reklamowaną biżuterią wyślij na adres:
Filigree.pl Justyna Iwińska
Południowa 96
42-256 Turów
3 Zwrot pieniędzy Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji zwrot pieniędzy otrzymasz w ciągu 14 dni od daty otrzymania przeze mnie reklamowanego produktu.

Otrzymasz ode mnie powiadomienie e-mail w momencie wysłania środków na Twoje konto.

 

Zaufane Opinie IdoSell
4.89 / 5.00 155 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2023-12-11
Szybka i sprawna transakcja. Obsługa klienta najlepsza! Polecam z całego serca.
2022-08-23
Bardzo miła i sprawna obsługa

Dbamy o Twoją prywatność

Nasz Sklep wraz z Zaufanymi Partnerami przetwarza Twoje dane osobowe zbierane w Internecie np. IP Twojego urządzenia oraz informacje zapisywane za pomocą technologii służących do ich śledzenia i przechowywania, takich jak pliki cookies, sygnalizatory www lub innych podobnych technologii.

Pliki cookies wykorzystywane są w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności, a także w celach analitycznych, marketingowych, oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań w tym także do wyświetlania spersonalizowanych treści (reklamowych) oraz do poprawnego działania strony internetowej. Warunki przechowywania lub dostępu do cookie możesz określić w Twojej przeglądarce.

Klikając „ZGADZAM SIĘ, CHCĘ PRZEJŚĆ DO STRONY” wyrażasz zgodę na stosowanie ciasteczek zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki oraz na dostosowanie treści na stronie naszego Sklepu do Twoich preferencji, a także w celach statystycznych i marketingowych, w tym do wyświetlania spersonalizowanych treści (reklamowych). Zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie poprzez usunięcie plików cookies z przeglądarki z danego urządzenia końcowego.

Jeżeli klikniesz „NIE WYRAŻAM ZGODY” - nie będzie możliwe wejście na stronę Sklepu.

NIE WYRAŻAM ZGODY
ZGADZAM SIĘ, CHCĘ PRZEJŚĆ DO STRONY
pixel